سوالات متداول


حساب کاربری


1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد کردن شماره تماس پیامکی جهت تایید حضورتان ارسال میگردد سپس با وارد شدن به پنل " داشبورد " و با کلیک کردن روی گزینه " ویرایش " میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

2- آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین کامِلین، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

پاسخ: در قسمت ارسال هدیه، گزینه، به صورت کادو ارسال شود را تکمیل نمایید.

5- آیا امکان مطلع شدن از موجودی کالا در سایت وجود دارد ؟

پاسخ : بله، شما میتوانید با کلیک کردن روی گزینه " موجود شد به من اطلاع بده " به محض شارژ شدن محصول به شما مشتری عزیز اطلاع داده میشود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

کاربران فروشگاه آنلاین کامِلین می توانند های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین کامِلین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

2- با استفاده از کارت کدام بانک ها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین کامِلین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش ها با پست پیشتاز ارسال می شوند.

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ : هزینه ارسال سفارش برای مشتریان عزیز با خرید زیر 2/000/000 ریال، 100000 ریال میباشد و برای مشتریانی که بیشتر از 2/000/000 ریال خرید داشته باشند رایگان میباشد.

3- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: برای سفارش های اردکان ، میبد و یزد میتوانید تاریخ و زمان را مشخص نمایید و زمان رسیدن ارسال های خارج ازاستان یزد پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 4 روز کاری متغیر است . بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

4- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

پاسخ: همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می شود.